حضورقطعي ايران در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جهانگردي  ژاپن، چين، مالزي و لهستان

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، در اين زمينه مي‌توان به حضور دفاتر مسافرتي، تورگردانان و دست‌اندرکاران بخش خصوصي گردشگري کشورمان در نمايشگاه‌هاي جاتاي ژاپن (‌30 شهريور)، مالزي (‌17 شهريور)، لهستان(‌6 مهر) و چين (‌6 آبان) اشاره کرد.

کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران نيز با تعهد کاري و اشراف کامل بر بازارهاي جهاني گردشگري، به عنوان مجري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، مقدمات حضور بخش خصوصي و تورگردانان ايران در نمايشگاه‌هاي مهم بين‌المللي جهانگردي را فراهم خواهد ساخت.

مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني با تاکيد بر اين که حضور در نمايشگاه‌هاي جهاني فرصتي براي معرفي شايسته ايران، فروش بسته‌هاي مسافرتي و جذب سرمايه‌گذاران به شمار مي‌رود، گفت: به منظور تحقق جذب بيش از 7 ميليون جهانگرد، حضور مستمر و هدفمند در نمايشگاه‌ها يک ضرورت است و با تحقق اين مهم، شاهد گسترش تورهاي ورودي خواهيم بود. دکتر جعفري با اشاره به اين که کليه کشورهاي پيشرو در زمينه گردشگري تلاش دارند با حضور در اين نمايشگاه‌ها، به‌روزترين خدمات و دستاوردهاي گردشگري خود را به نمايش بگذارند و بخشي از جريان تورهاي ورودي را به سمت خود گسيل کنند، گفت: به همين سبب با اهتمام کانون جهانگردي و اتومبيلراني در دوره جديد حضور کشورمان در نمايشگاه‌هاي جهانگردي، حضور ايران در ابعاد کمي و کيفي با گذشته متفاوت خواهد بود.

دکتر جعفري با اشاره به اين که بر اساس هماهنگي‌هاي انجام شده با معاونت گردشگري کشور به عنوان نهاد سياست‌گذار در عرصه گردشگري، امسال در نمايشگاه‌هاي بزرگي چون فيتور، لندن، برلين، جاتا، سنگاپور، مسکو، فنلاند و ... حضور خواهيم داشت، يادآور شد: حضور در اين بازارها، افزون بر تبليغ جاذبه‌هاي جهانگردي، بي‌ترديد منجر به فروش بسته‌هاي سفر و افزايش ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري خواهد شد. دکتر جعفري همچنين از تدوين نظام جامع نمايشگاه‌ها و برنامه‌ريزي براي حضور سالانه ايران در تقويم نمايشگاه‌هاي سالانه بين‌المللي خبر داد و ابراز اميدواري کرد که با تحقق اين امر گام مهمي در نظام‌مندي نمايشگاه‌هاي جهانگردي برداشته شود. مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني همچنين حرفه‌اي شدن برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي را يک ضرورت دانست و گفت: از اين پس حضور در نمايشگاه‌هاي جهاني متناسب با بازار فعاليت دفاتر مسافرتي و تجارب آن‌ها خواهد بود.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391060432